Ozivljavanje automobilskih ikona je uzelo maha u automobilskoj industriji poslednjih godina. Kao što je poznato, VW je uskrsnuo „Bubu“, Fiat model 500.., a sledeci na listi je Citroen 2CV, poznat kao „Spacek“.
Originalna verzija je lansirana 1949. godine, i dozivela je ogromnu popularnost zahvaljujuci maloj ceni i izuzetnoj upotrebljivosti. Citroenova „maskota“ je mogla svuda da stigne, uz malu potrosnju, a dodatno ju je odlikovala jednostavnost izrade, ali i odrzavanja. Poslednji primerak je sa proizvodne trake sišao 1990. godine., uz ukupnu prodaju od 3,8 miliona primeraka.
Sledece godine Citroen slavi sezdesetogodisnjicu Spaceka, a da bi slavlje bilo upotpunjeno, moguce je da ce moderna retro verzija biti predstavljena na Auto salonu u Parizu. Čini se da je pravi trenutak za to.
Sacekacemo oktobar.
izvor: vrele gume